Третьокласники розпочали своє навчання з відкриття світу і подорожей. Різноманітні комунікативні ігри, вікторини дали змогу розширити кругозір учнів, виховувати поважні ставлення до інших національностей, формувати особистість, яка творче впливає на навколишнє середовище («Що я знаю про країну, в якій живу», «Впізнай країну за прапором країни світу», «Галопом по Європі»).
На ранкових зустрічах діти мали можливість висловлювати свою думку стосовно того, що вони вивчають про довкілля, обґрунтовувати її. Стимулювали до створення простих медіа продуктів (Мультимедійне віконце «Чи вражає Україна», фотозвіт «Моя команда – моя сім’я», віртуальна подорож з обласною дитячою бібліотекою ім. Дніпрової Чайки зі створенням порадника «Як спланувати подорож»)
Навички пізнання навколишнього світу учні 3-х класів вдосконалювали за допомогою українського фольклору (гра «Подорожуємо з казковими героями»)
Діти успішно демонстрували навички спілкування, активно взаємодіяли у парах (майстер-клас «Голуб Миру» в рамках Всесвітнього Дня Миру)
Цілий вернісаж вправ («Диво єдності», «Ромашка запитань», «Твій вибір», «Актори», «Фантастичні гіпотези», «Фотограф» та інші) спонукали дітей до дослідницької і пошукової роботи.
Формування практичних навичок, ініціативи, самостійності, сприяли: командна гра «Супергеройська компанія туристів», практичні заняття «Збери рюкзак», «Які пристрої допомагають нам під час подорожей»
Поділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого допоміг малюнковий колаж «Які подорожі роблять нас щасливими».