Сьогодні в перший день весни вчителі перших класів Курилко О.О. та Власенко Т.В. провели інтегрований урок ( Я досліджую світ, Дизайн та технології), впроваджуючи технологію співучителювання.

          Співучителювання полягає в тому, що два вчителя разом планують навчальний процес, генерують та обговорюють нові ідеї. Коли двоє вчителів створюють щось разом – результат завжди  перевищує їхній індивідуальний вклад.

          Завдяки співучителюванню учні 1 –А та  1 – Б класу отримували завдання від двох вчителів, які допомали дітям на різних етапах виконання різних завдань.

          Значну частину часу присвячено роботі в «змішаних» групах. Через гру – тобто моделювання ситуацій із додаванням руху, гумору й творчих завдань – учні дізнавалися і втілювали свої знання та ідеї за темою «Свійські тварини».

          Проте, головне не предмети. Головне, навички, які тренуються в процесі: комунікація, вміння працювати в команді та розподіляти ролі, творчість і взаємодія на кожному етапі, обговорення, висновки, критичне мислення, креативність. Зникає агресія і нездорова конкуренція між різними групами. Коли дітей багато (58 учнів) вони добре опановують співпрацю і знаходять спільну мову.

    Одним із ефективних шляхів оновленого змісту і методів  навчання у сучасній початковій школі є тематична інтеграція – процес зближення і поєднання різних навчальних предметів. Протягом тематичних тижнів «Космос», «Зимові свята» діти були охоплені різноманітними видами діяльності. Це конкурс читців, віртуальні подорожі в космос і в гості до Святого Миколая, творчі майстерні. Тематичне інтеграційне навчання дає змогу позбавити учнів стомлюваності, створює умови нетрадиційно розв’язувати проблеми.

     

    Украина,   Херсон,  вул. Гетьмана Сагайдачного, 20
    22-41-89, 26-33-39

    Херсонська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №14 © 2019