Шкільний психолог   допоможе:

    -         Стабілізувати емоційний стан вашої дитини.

    -         Зміцнити впевненість у собі.

    -         Зрозуміти в чому причина шкільних негараздів.

    1. З початку навчального року привчіть дитину прокидатися раніше, щоб збирання до школи не перетворювалось у щоденні хвилювання, вранці будіть дитину з усмішкою та лагідним словом.

    2. Не підганяйте, розраховувати час –  це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили – провини дитини в цьому нема.
    3. Обов'язково привчіть дитину вранці снідати. Це важливий момент у запобіганні хвороб шлунка.

    4. Привчайте дитину збирати портфель напередодні, увечері перевірте, чи не забула вона чого-небудь важливого. Запитайте її, чи не передавав вчитель прохань чи розпоряджень батькам. Через деякий час дитина привчиться сумлінніше ставитися до своїх обов'язків і стане більш зібраною.

    Будь-які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.

     

    Сьогодні терміни «гіперактивність» і «дефіцит уваги» так широко вживаються, що їх починають застосовувати мало не до кожної другої непосидючої дитини. Батькам нав’язується думка, ніби їх активні діти психічно хворі і потребують лікування або особливого спостереження. Але чи кожна дитина, нездатна посидіти на місці довгий час або не слухаюча батьків, гіперактивна? Де ж знаходиться межа між характером і нездоров’ям? Як допомогти кожній дитині?»

    Виховуємо хлопчиків, виховуємо дівчаток

    (психолого-педагогічні рекомендації щодо ґендерного виховання)

     

    • Ніколи не забувайте, що перед вами не просто дитина, а хлопчик чи дівчинка з властивими їм особливостями сприйняття, мислення, емоцій. Виховувати, навчати і навіть любити їх треба по-різному. Але обов’язково – сильно.

    • Ніколи не порівнюйте хлопчиків та дівчаток, не ставте одних за приклад іншим: вони різні, навіть за біологічним віком – дівчатка звичайно старші від своїх ровесників-хлопчиків.

    Сторінка 1 із 2

    foot1
    foot2
    foot3

    Украина,   Херсон,  вул. Гетьмана Сагайдачного, 20
    22-41-89, 26-33-39

    Херсонська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №14 © 2019