Сьогодні терміни «гіперактивність» і «дефіцит уваги» так широко вживаються, що їх починають застосовувати мало не до кожної другої непосидючої дитини. Батькам нав’язується думка, ніби їх активні діти психічно хворі і потребують лікування або особливого спостереження. Але чи кожна дитина, нездатна посидіти на місці довгий час або не слухаюча батьків, гіперактивна? Де ж знаходиться межа між характером і нездоров’ям? Як допомогти кожній дитині?»

    Виховуємо хлопчиків, виховуємо дівчаток

    (психолого-педагогічні рекомендації щодо ґендерного виховання)

     

    • Ніколи не забувайте, що перед вами не просто дитина, а хлопчик чи дівчинка з властивими їм особливостями сприйняття, мислення, емоцій. Виховувати, навчати і навіть любити їх треба по-різному. Але обов’язково – сильно.

    • Ніколи не порівнюйте хлопчиків та дівчаток, не ставте одних за приклад іншим: вони різні, навіть за біологічним віком – дівчатка звичайно старші від своїх ровесників-хлопчиків.

    Кожна дитина в якійсь мірі геній,
    і кожен геній в якійсь мірі дитина

    Артур Шопенгауер

     

    Психологи утверждают, что похвала — способ мотивировать, намного более эффективный, чем критика или наказание. Справедливый нагоняй очень полезен, он заставляет мобилизоваться и исправить ошибки. Но если критиковать человека изо дня в день… Ни чувство вины, ни ущемленные амбиции не могут вдохновить на новые свершения. От них не распрямляются плечи, не укрепляется вера в свои силы.Хвалить детей необходимо, по крайней мере, по двум причинам.

     

    Украина,   Херсон,  вул. Гетьмана Сагайдачного, 20
    22-41-89, 26-33-39

    Херсонська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №14 © 2019